søndag den 30. august 2009

Søsters føsdselsdag :-)





Min søster er lige fyldt 23 år i torsdags... Burde ikke komme bag på mig, eftersom det sker samme dato HVERT år. Men i år forsøgte jeg at finde en gave to dage for sent - fandt den perfekte - som var for tung at have med i toget :-( Øv.

Så var gode råd dyre. "Jeg syr da bare et par puder", udbrød jeg henrykt til Klaus, som hurtigt pillede mig ned med sætningen "jamen skat, har du da en symaskine?". Hmm nåh nej, den står jo 200 km. væk i Viborg. Endnu engang sur smiley :-(

I stedet brugte jeg min formiddag i dag på at lave et "moodboard-gavekort" til hende. Det blev ganske fint. Hun ved, næsten, hvad hun får, og jeg glæder mig til at sy puder til min sødeste søster.
Billederne viser den lille bog side for side. Måske I andre kan bruge ideen i en eller anden sammenhæng :-)
Sov godt/Sasia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar