tirsdag den 25. august 2009

Broderede kort


Jeg skulle til min kusines bryllup købe et telegram fra min søster og mig. Min mor ringede kl. 15 og spurgte om jeg nu havde husket telegrammet. "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" svarede jeg irriteret over, at hun skulle spørge om det, SOM OM jeg kunne finde på at glemme det... :-/ Jeg havde selvfølgelig glemt det, så jeg fandt bedstemors broderigarner frem og fik på et par timer skabt dette kort - jeg synes det blev sødt, og jeg havde det rigtig godt med at sende et personligt kort afsted i forhold til et kedeligt "det-er-så-yndigt-at-følges-ad-Brugsen-kort", måske især fordi, det er vores fælles bedstemor, jeg har arvet garnet fra, så hun også blev en del af bryluppet. Bruden har altså guld-tyll-kjole på, det er bare lidt svært at se på billedet :-)

Min søde søde veninde fra Banken, Line, skulle i juni giftes med sin helt egen Michael. Selvfølgelig havde Line lavet et monogram til dem, som var i invitationen - tak for motiv, sagde jeg, og broderede det på bryllupskortet... Det blev da fint!

1 kommentar:

  1. Og brudeparret blev så glade for det flotte arbejde. Det skal i ramme og hænges op :-)

    SvarSlet