tirsdag den 25. august 2009

Ikke at forglemme - vapserne.

Klar til at flytte hjemmefra - er de ikke bare nuttede?!?!?!? :-)

Hele den pukkelryggede....


Cæsar havde det mest fantastiske sovehjerte. Her ta'r han lige en lur på Klaus's ben :-)

Deres første tur i haven nogensinde - de var kun 3 uger gamle her. Okaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay - jeg savner dem måske en lille smule :-/


Elvira og Julius - nu Akila og Cæsar - er flyttet hjemmefra. De har begge fået fantastiske familier. Akila er flyttet helt til Frederiksberg, mens Cæsar kun er rykket til nabobyen.

Jeg troede, jeg skulle have "store-tude-dag", da de skulle afleveres. I stedet satte jeg mig ned i sofaen, gloede lige ud i luften og NØD stilheden. De to store hunde faldt om på hver deres tæppe og sov en hel dag :-)

Hvilken velsignet ro, der er blevet på Vestervangen. Og jeg ved, at de to små vapser har det rigtig godt, der hvor de nu bor.

Det var en oplevelse at have dem, og vi ville ikke have været det foruden. Selvom tålmodigheden blev sat på prøve gang på gang på gang på gang :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar