søndag den 6. september 2009

Sofa-make-over

Klippe-klistre for at finde ud af, hvordan puderne skal se ud. Det var bare Så hyggeligt!!!

Sofaen før - da Klaus havde indrettet den :-D

Sofaen med kællingepuder (som min svoger så nydeligt udtrykte det!!!)


Blandede følelser.... Sidder lige nu i toget på vej mod Viborg, hvilket betyder at sommerferien er FULDSTÆNDIG slut for vores vedkommende. Man vender sig hurtigt til det, der hedder ferie og frihed. Klaus synes måske, det gik over gevind med mig, for den anden dag sagde han "Sasia, der er bare 1000 relevante ting, du kunne lave her, og så sætter du dig bare til at lave det, du synes er sjovt!" Øh ja - tænkte jeg... Selvfølgelig gør jeg det. Alt andet ville da være torskedumt i mit hoved - hmmm men kunne godt se, hvad han mente :-D

Det, i Klaus's øjne, fuldstændigt unødvendige projekt, jeg kastede mig over den anden dag var et make-over af vores sofa. Jeg var SÅ træt af, at den bare stod der og lignede noget, som man på ingen måde havde lyst til at smide sig ned i. Klaus købte den for nogle år siden - hans første store designer-køb! Han elsker den... Jeg elsker at hade den - en smule... Den mangler bare hygge og personlighed - eller MANGLEDE! For nu er den fin.

Takket være gaven til min søster, fik jeg en sygelig lyst til at lave puder til mig selv :-) Det er bare typisk - søsters gave blev sat i 2. række - hun må vente. Hun skal alligevel også flytte, så det gør vist ikke noget ;-)

Jeg har taget sådan nogle klassiske før/efter fotos af sofaen, som jeg - nu - har så kær...

Puderne er syet af rester jeg havde. Den store "pølle" sad på sofaen. Den har bare fået nyt betræk. Min undskyldning til Klaus var, at jeg havde lavet "indisk tema", kun for at hans hellige koboltblå køer kunne få en fornem plads over sofaen.

Stor effekt med små midler - dejligt!!!!
Ha' det rart!/Sasia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar