mandag den 24. august 2009

Så er det vist tid til en opdatering!!!







Hej alle!

Jeg håber, I har haft en forrygende sommer. Nydt solen, som jo har været så gavmild med sine dejlige stråler i år. Nydt friheden, den ekstra hygge, de lange aftener............

Min sommer har været helt fantastisk - jeg lægger billeder ind af de to små hvalpe, som vi har haft fornøjelsen af, vores tur til Berlin, mit praktikophold på Hendes Verden og så starter jeg der, hvor vi sluttede i weekenden - med en tur i sommerhuset. Skøøøøøøøøøøøøøøøønt!!! Der var plads til sommermad - tilberedt af søs og mig (og det smagte godt), Især Klaus nød godt af selskab, da han tog sig en tur i robåden (jeg tør ikke sidde i det vuggende kadaver ude i det kolde vand!!!) I stedet benyttede jeg mig af en masse stille stunder til at være kreativ og læse lidt i "Drageløberen", som i øvrigt er den første bog i 5 år jeg har kastet mig ud i. Den er super go!

Ha' en forrygende dag!

Sasia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar