tirsdag den 10. februar 2009

Ønsker alle en forrygende vinterferie!

Så er det vist på tide, at jeg får ønsket alle en rigtig god vinterferie! Først sad jeg i Gram, nu sidder jeg i København, i morgen sidder jeg i Gram igen. Fredag vil jeg sidde på Fyn og søndag i Gram igen - og mindsanten om turen så ikke går til Viborg næste onsdag!!! Som lille Anne ville sige - livet er mageløst! Især når man rejser Danmark tyndt...

Vinterferien burde være et orgie af dage, hvor man kunne sætte sig i sofaen med en kop kakao, strikkepinde og andet godt fra skuffen og bare være hyper kreativ! Jeg har indtil videre kun præsteret at køre i tog, cykle København tynd i snestorm og crashe den på min venindes sofa. Men jeg siger jer!!! I morgen, folkens. I morgen går det løs! Hmmm.

Jeg skal faktisk en tur ud til ugebladet "Hendes Verden" for at aftale, hvilke uger, jeg skal i praktik ude hos dem. Til efteråret har vi på studiet 3 ugers praktik, og jeg er så heldig at have fået lov til at opleve livet bag kulissen på et ugeblad - det synes jeg er helt fantstisk, og jeg glæder mig bare helt vildt. Er meget spændt på., hvad det er for nogle mennesker, jeg skal ud og sige hej til, men jeg er helt sikker på, at det bliver en super god oplevelse!

Og så skal jeg hjem til min dejlige mand og min dejlige hund - og det er heller ikke at kimse af. Ude godt - men hjemme er nu bedst - åh, hvor er det nu lige hjem er??? Hi hi hi

Nyd livet folkens - vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar