tirsdag den 3. februar 2009

Favre nye verden




Hmm så er min blog oprettet. Det gik jo nemt :-) Mest af alt er den oprettet for min egen skyld. Vi får tudet ørene fulde med sætningen "HUSK nu at bruge jeres portfolio!!!" Hvorfor så ikke lave en elektronisk, tænkte jeg... Så kan den jo også deles med andre ;-)

Familie og venner spørger også ofte, hvad det dog er, jeg laver på den skole. Det er nogle gange svært at svare på med ord, fordi alting er så visuelt.

Som sagt er denne blog oprettet mest for min egen skyld, men jeg håber da også, at den kan være inspiration for andre kreative sjæle.
Så kig løs - lad dig inspirere, fang drømmen, fang tanken. Sæt farver på hverdagen, vær lidt lyserød, put lidt for meget glimmer på - lev livet som var hver dag en fest :-)
Vi ses!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar