søndag den 17. maj 2009

Så langt så godt - og tillykke til mig :-)














Sejr!!!!! Jeg har vævet en plaid - en hel plaid!!!! Med gåseøjer og alt muligt. Det er da for fedt!

Det har taget tid - rigtig lang tid. Mange timer. Og hvis det var anstændigt ville jeg sætte et billede af min mås ind, så I kunne se slidmærkerne!!!!! :-D :-D :-D

Ej, det lyder da også værre end det er, men det har altså været lidt hårdt! Men den følelse jeg har lige nu er det hele værd! Jeg er SÅ tilfreds :-)

Næst kommer efterbehandling - skal producere frynser en mas og derefter opkradse plaiden, så den bliver dejlig let og luftig og BLØD!!!!!! Ahhhhhh....

Og så er der jo lige den skriftlige del, der skal afleveres sammen med plaiden den 29. maj. Så i gang med mig.

Jeg har vedhæftet billeder af væveprocessen og af det næsten færdige resultat.....

Skynd dig hen og sæt dig i sofaen med en kop dejlig varm te og nyd tilværelsen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar