tirsdag den 12. maj 2009

Hmm måske lidt for optimistisk i sidste uge... :-D






Men stadig ved godt mod!!!!
Ja, jeg taler om væveopgaven - den altoverskyggende opgave for tiden :-)

Jeg havde da stærkt regnet med at det ville gå vildt hurtigt at sætte den der væv op - hvor svært kan det være?!?!? Faktisk ikke særlig svært - men det ta'r tid!!! Virkelig lang tid!!!!

Ikke for at skræmme nogen væk, men på to dage har jeg kun nået at sølle og ritte de 564 tråde, jeg arbejder med. Jeg har lagt nogle billeder ind ad arbejdsprocessen :-) (øverste billede - alle tråde er rittet i kam. Nederste billede - er ved at sølle alle tråde)

Jeg tør godt skrive i dag, at jeg bliver klar til at væve i morgen. Mangler kun frembinding og opbinding, og så skulle væven være køreklar!
Mit overordnede "kodeord" i opgaven er jo "ro". Jeg går stadig ind til opgaven med en ro hos mig selv, som jeg vist aldrig har oplevet før - det er helt fantastisk :-)

Jeg glæder mig til at starte selve væveprocessen - mit mål er at blive færdig senest søndag. Spændende om jeg når det!!!
Ha' det dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar