tirsdag den 26. maj 2009

Fun dag med søs i Århus :-)





Så er søs NÆSTEN færdiguddannet skokender på højt plan :-) TILLYKKE!!!!!!!!

Det har vi fejret i Århus med kunstneriske sandwiches, baressos iskaffe MED flusssssssssssskaum og mega ømme fødder!!! Ha ha ha det lyder som om vi har fået iskaffe med ømme fødder - men I ved hva jeg mener ik????? ;-)

Nu skal jeg lægge sidste hånd på væveopgaven, så jeg kan få billeder af det færdige resultat lagt herind på bloggen.

Har i øvrigt fået vores eksamensopgave i dag, men jeg kunne ikke åbne det pokkers dokument, så jeg glæder mig til at høre mere om det i morgen!!!!

Ha' en forrygende aften!

1 kommentar:

  1. Hej søde...jeg håber også at jeg få nogle hyggelige timer sammen med min søs på Lørdag når vi kører til Tyskland;)I har haft sjovt, dert kan man se.....KNus

    SvarSlet