mandag den 4. maj 2009

Den bedste weekend!!!










Nok har det været den bedste weekend - men jeg havde glemt hvordan det var at arbejde... Altså sådan rigtig arbejde og blive fysisk træt. Denne weekend mindede mig om, hvor dejligt det egentlig er at komme udenfor i den friske luft, bruge kroppen og hoppe lidt rundt i græsset. Lørdag aften vidnede i hvert fald om, at jeg var brugt - sofaen overfaldt mig fuldstændig - go'nat med mig!!!

Jeg har været med Klaus på arbejde - tjah medhjælpende hustru kan man vel kalde det :-) Jeg har malket køer, kørt gravko, lavet hegn, fodret de små kalve - og har hjulpet endnu en til verden :-) Årh den var så kær!!!!

Der blev også tid til at gå ud over de åbne vidder og ta' billeder til væveopgaven. Jeg har været på bonderøvsmarked i Arnum og sidst, men ikke mindst spiste jeg den mest fantastiske flæskesteg søndag aften - take away fra Enderupskov campingplads :-)

Nåh jo - så kom naboens gravhund, Batman. Han er ikke bange af sig og stillede op til sokkekamp mod Walther og Freja, mine to store Vizslaer. Det så altså ret morsomt ud!!!!!

Med sådan en weekend - så er livet da værd at leve!!! ;-)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Unskyld jeg skriver igen....dejligt billeder fra dig og Klaus og dyerne...;) Sender dig en knus

    SvarSlet