onsdag den 1. april 2009

Mageløse 1.april


Jeg tror ikke, jeg har oplevet en 1. april, der har været værd at huske i flere år. Jeg kan i hvert fald ikke huske noget som helst fra sidste 1. april eller forrige eller forrige igen. Men i år!!! I år har det været en helt fantastisk dag. 1. april 2009 :-)


Vi har haft formidling - og man må sige, at jeg fik forstyrret undervisningen godt og grundigt. Jeg fik den fabelagtige idé at lave en lille aprisnar med min kære mand, Klaus. Fik Doris fra klassen til at ringe til ham fra "Kriminalpolitiet i Holstebro" angående hans nyindkøbte motorcykel - hun kunne nemlig se, at den var meldt stjålet for 1½ år siden, hvilket jo var et ret stort problem fro Klaus! Han blev helt ude af den - for den djævelsmaskine er bare hans et og alt for tiden - og Doris kørte den bare helt ud og spillede en fantastisk komedie. Vi alle sammen var ved at knække sammen af grin!!! Så 1-0 til Sasia Laursen mod Klaus Ingvartsen. Spændt på, om der vanker hævn.... Men der er jo et år til endnu!


Her til aften blev min altan indviet. Det var det mest vidunderlige vejr. Helt vindstille og lunt, og aftenen er jo blevet en time længere. Så lille Marie og jeg lavede en ordenlig portion vafler, to gode kopper te, og så satte vi os til rette pakket ind i striktrøjer og dyner. Det var simpelthen intet mindre end mageløst.


"Dirty Diana" blev også kreeret i eftermiddag - beretning følger senere... Og så var tøserne oppe at spise hos mig til aften...


Har jeg ikke ret? Kunne 1. april have været mere mageløs?!
Sov godt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar