torsdag den 25. juni 2009

Yeah - veloverstået eksamen!!! Sommerferie forude :-)






Halløjsa! Jeg er i godt humør i dag. Eksamen er vel overstået og jeg har fået fuld bekræftelse i, at jeg valgte rigtigt, da jeg skiftede banken ud med nål og tråd :-)

Jeg har vedhæftet alle billeder fra min eksamen. Min opstilling og billeder, hvor søs præsenterer mine produkter.

Min problemformulering lød: "Hvordan kan jeg med udgangspunkt i broderi og med afsæt i produkter fra Thylam, skabe en serie af accessories med et yndefuldt og finurligt udtryk, der kan indgå som inspirationsmateriale i Thylams butik?"

Jeg har gjort meget ud af at finde frem til de rette leverandører, som tænker over miljø og gode forhold for ansatte på fabrikkerne. Desuden indeholder ingen af delene nikkel og tungmetaller - som desuden også er mega forbudt, men man kan jo aldrig vide sig sikker.

Hvis du selv får lyst til at lave smykker, kan jeg anbefale http://www.vinston-design.dk/. Det er som at komme i himlen, hvis man, som jeg, elsker perler, farver, dimser og dutter. Gitte har de lækreste ting! Hun har faktisk alt og lidt til. Som regel er der åbent hus på Magnoliavej 12A, Odense hver torsdag, og der kan man se og mærke varene. Der er også flere "slikskåle" med 2. sorteringsperler - som er en fantastisk opfindelse for os på SU, der bare ikke kan styre sig, når der er perler i sigte :-D Gitte bruger kun de bedste og mest seriøse leverandører, og hun yder en kanon service - er altid klar til at hjælpe.... Du kan tilmelde dig nyhedsbrev, hvor der ofte kommer gode tilbud og opdateringer.

Panduro Hobby har også været på banen. Jeg har købt bl.a. ørestikker og hårbøjle hos dem.

Og så til billederne - håber du bliver inspireret. Jeg har haft en fantastisk eksamensperiode, og det er egentlig lidt vemodigt at skulle sige: Tak for dette 1. år... Hvor er det bare gået stærkt! Og hvor har det bare været fedt!!!!

Hyg jer alle - nyd solen, men pas på strålerne ;-)

P.s. jeg fik 12 for opgaven ;-) Woohooooooooo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar