fredag den 5. juni 2009

Eksamen skudt i gang!!!

Så er eksamensperioden gået i gang! Uhhhh det er skønt. Tænk at få lov at fordybe sig i EN ting, og ET fag i en hel måned.

Vi har fået stillet den opgave, at vi som freelancedesigner skal designe et produkt til gårbutikken Thylam (Thylam.dk), som ejes af Gitte Kroll. Gitte har 140 får + lam, som hun passer og plejer med masser af kærlighed. Hun er økolog helt ind i hjertet. Og vores opgave skal bære Gittes tankegang videre.

Vi får stillet materialer til rådighed, men må selvfølgelig tilsætte andre materialer, når bare vi kan stå inde for det.

Jeg er så småt gået i gang med min undersøgelsesproces. Når eksamen er overstået lover jeg selvfølgelig at lægge billeder m.v. herind.

I tilfælde af, at jeg ikke når at få skrevet det helt store herinde, så vil jeg ønske jer alle en dejlig juni måned :-)

Glædelig sommer!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar